Nak ketawa pun ada,tapi memang menyampah nak dengar borak orang politik yanG memang selalunya hipokrit! And these are the kind of leader who can go far, very far…
Read the malay version here:http://www.malaysiakini.com/news/101105

Orang umeno sendiri pon tak terjaga, biarkan kuncu kuncu settle, so maharajalela la,cucuk sini, umpat sana, kem sini, kem sana, macam-macam ada. Ni nak pikat rakyat. HAHAHAHHAH. Ada masa ke, dah sibuk berpolitik jer, nak mengkayakan menolong kroni jer.
Orang cawangan sendiri pon tak terboleh jaga, bisik jer dalam telinga guarantee 100% percaya beb. Thats the weakness, believe what u hear from those around you, dont give a damn whether its true or not.
I’m so sick of all these talk of wanting to persuade people to join umeno, how to attract them, know their needs, please them,persuade them, blah blah blah bhal, JUST RHETORIC. Bak orang kata, buat sedap mulut je!!

Advertisements